HR Administrátor

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Príprava pracovno – právnej dokumentácie zamestnancov
  • Správa a vytváranie prístupov do dochádzkového programu
  • Vedenie personálnych spisov zamestnancov
  • Udržiavanie a aktualizácia dát vo všetkých personálnych programoch v spoločnosti
  • Zmeny v pracovnoprávnych pomeroch a s tým súvisiaca príprava a úprava pracovných právnych dokumentov zamestnancov
  • Komunikácia a podpora zamestnancov a vedúcich pracovníkov vo výrobe
  • Dodržiavanie všetkých riadiacich procesov stanovených v spoločnosti
  • Príprava dokumentácie k vycestovaniu zamestnancov A1
  • Podujatia pre zamestnancov
  • Príprava reportov pre P&C Manažéra a vedenie spoločnosti
  • Udržiavanie a budovanie vzťahov so zamestnancami

Zamestnanecké výhody, benefity

  • stabilná prácá v medzinárodnej spoločnosti
  • perspektívne profesionálne uplatnenie
  • flexibilný pracovný čas
  • pestrý sociálny program
  • Multisport karta
  • obedy v areáli spoločnosti
  • príspevok na dochádzanie za prácou
  • 13. plat
  • vianočný bonus
  • zamestnanecká zľava na výrobky našej spoločnosti
  • teambuildingové aktivity

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 2 ročná prax na podobnej pozícii
  • skúsenosť z výrobnej spoločnosti – výhodou
  • znalosť zákonníka práce a súvisiacej legislatívy
  • schopnosť komunikovať aj v anglickom jazyku
  • silné komunikačné schopnosti a vysoká sociálna kompetencia
  • vysoká miera osobnej iniciatívy, akčný prístup
  • dobré organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme
  • schopnosť pracovať samostatne
  • proaktívny prístup k práci
  • orientácia na detail a precíznosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • ekonomický, personálny manažment

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Excel – Mierne pokročilý
  • MS Offiice – Mierne pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

  • B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Miesto práce
Pravenec 272, Pravenec (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ASAP, prípadne podľa dohody

Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac
mzdu tvorí základná zložka mzdy a variabilný bonus; výška výslednej mzdy závisí od skúseností a praxe jednotlivých kandidátov

O spoločnosti

Už vyše 30 rokov je naše meno synonymom kvality, inovácie a nových technológií.

SLOVAKTUAL je najväčší výrobca plastových a hliníkových okien a dverí v rámci Slovenska a Českej republiky. V Pravenci zamestnávame viac ako 610 ľudí.

Predaj a montáž okien v SR a v ČR zabezpečuje sieť našich zmluvných partnerov, ktorí na okná a dvere SLOVAKTUAL poskytujú poradenstvo, spracúvajú cenové ponuky a realizujú odbornú montáž. Spolu zamestnávajú ďalších viac ako 300 ľudí.

Od roku 2021 patrí Slovaktual do rodiny DOVISTA.

Záujem o pracovnú ponuku

Ak máte záujem o túto pracovnú ponuku, vyplňte, prosím, formulár nižšie.

Pre výberové konanie na túto pracovnú pozíciu bude spoločnosť SLOVAKTUAL s.r.o., Pravenec 272, Pravenec, ako prevádzkovateľ, spracúvať Vami poskytnuté (alebo z verejných zdrojov získané) osobné údaje, a to v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (EÚ) 2016/679.

Kontakt

Petra Svitková
Telefón: +421901902071
E-mail: p.svitkova@slovaktual.sk